سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-21
کد خبر: 754 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ |
ارسال به دوستان
پ

فرماندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور است.

پایگاه خبری صنعت لجستیک؛ فرماندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرستان خاش شاهراه اصلی توسعه محور شرق کشور است بر ضرورت اجرای عملیات جاده دو بانده زاهدان _خاش که موجب توسعه زیربنای جاده ای استان، کاهش تصادفات جاده ای و افزایش رضایتمندی مردم می شود، تاکید کرد.

صاحب گل صالحی در خصوص جزئیات دیدار با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و تقدیر از حضور ایشان به منظور بررسی پیشرفت پروژه های در دست اقدام و چالش ها و نواقص موجود بیان کرد: محور مواصلاتی زاهدان_خاش یکی از پرترددترین و پرحادثه ترین راه های مواصلاتی است که با تردد صدها دستگاه وسایط نقلیه سبک و سنگین در جاده تک بانده شهرستان شاهد تصادفات ناگوار و استهلاک خودروهای عبوری در آن هستیم به گونه ای که در تصادفات جاده ای تعطیلات نوروز امسال ۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: جدای از صدمات روحی و روانی و عزادار شدن صدها خانواده، هزینه ی دیه متوفیان، مجروحین و نقص عضو شدگان این حوادث رقم قابل توجهی را به مردم و دولت تحمیل می کند.

وی افزود: با توجه تردد بالای مسیر زاهدان _خاش به دلیل اینکه خاش شاهراه اصلی ورود به شهرهای جنوبی استان است شاهد آمار بالای تصادفات جاده ای در این محور هستیم و احداث باند دوم این جاده نقش بسیار مهمی در ایمنی و کاهش تصادفات دارد.

صالحی با مثبت ارزیابی کردن حضور سردار در شهرستان و بازدید از پروژه های بزرگ به ویژه راه آهن عنوان کرد: بی شک با توجه به نگاه مسئولانه و دلسوزانه سردار، اهمیت ایشان در امر رضایتمندی مردم به موازات انجام فعالیتهای محرومیت زدایی در منطقه، ان شاء الله شاهد تسریع و تکمیل قطعه ۵ جاده دو بانده و تحقق این آرزوی بزرگ مردم باشیم.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبار و منابع مالی پروژه باعث طولانی شدن روند اجرا و تأخیر در آن شده که مقرر شد در کمترین زمان رفع شود.

فرماندار شهرستان خاش با سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دیدار کرد و به اتفاق هم از ابرپروژه های شهرستان خاش (ایستگاه و خط راه آهن، قطعه ۵ جاده دو بانده خاش_زاهدان و…) و تبیین مهمترین مطالبات مردم در حوزه راه و تکمیل جاده دو بانده خاش_زاهدان بازدید کردند

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    پنج × 2 =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]