دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 996 |
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ |
ارسال به دوستان
پ

وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی خانواده بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و اقدامات انجام شده روابط عمومی سازمان در حوزه تولید محتوا و شبکه های اجتماعی تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت لجستیک (لجستیک نیوز) به نقل از به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مهرداد بذرپاش در این مراسم و در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی ستاد و سازمان های تابعه این وزارتخانه، وظیفه روابط عمومی را ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان ذکر کرد.

وی با تاکید بر این که روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران و منشاء تحول و تغییر هستند، اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه ارتباط با مردم و ایجاد منزلت اجتماعی برای کارکنان را دارد.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان، جایگاه روابط عمومی را تنظیم کننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و یا مخاطبان آن دانست.

بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازی را با توجه به وسعت خدمات این سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظیفه روابط عمومی، ایجاد روابط درست، دقیق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذینفعان این سازمان است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدامات و برنامه های قابل توجهی در حوزه های حمل و نقل و مسکن و شهرسازی در حال انجام است که لازم است اطلاع رسانی و به عموم اطلاع داده شود.

وی وزارت راه و شهرسازی را بزرگترین سازمان اجرایی کشور دانست که در همه بخش ها تماس حداکثری با مردم دارد، بنابراین باید یکی از خادم ترین سازمان ها باشد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تماس حداکثری وزارت راه و شهرسازی با مردم، این سازمان زیر ذره بین قضاوت ها در بیشترین حد قرار دارد و کوچکترین اشکال و ایرادی به شدت بازتاب خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی، یکی از وظایف این بخش را ایجاد ادراک درست و دقیق میان مردم و سازمان ها دانست و افزود: باید ادراک مردم به عنوان خدمت گیرندگان ادراکی صادقانه باشد تا در لحظات نیاز، مشارکت و همراهی مردم را به ارمغان بیاورد.

بذرپاش با بیان این که قطعا کار روابط عمومی ها یک کار حاشیه ای نیست، افزود: هر جا سازمانی به موفقیت رسیده، حاصل ادراک سازی درست میان روابط عمومی و مردم بوده است.

وی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اجتماعی ترین بخش هر سازمان، نهاد روابط عمومی است، به خطای هاله ای اشاره کرد و گفت: گاهی خدمات و اقدامات کوچک تر به اندازه اقدامات بزرگ برای اطلاع رسانی جدی گرفته نمی شود، در حالی که با نگاه سرعت بخشی، کیفیت بخشی و غنی تر شدن باید این اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهای مناسب و ابتکار و بدون بزرگ نمایی اطلاع رسانی شود.

وی روابط عمومی ها را یکی از ساختارهای اصلی برای انگیزه بخشیدن به روابط درون سازمانی دانست و افزود: روابط عمومی ها به عنوان مشاوران امین سازمان ها بوده و در بالاترین سطح مشاوران و مدیران قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساختار روابط عمومی ها اصلاح می شود و جایگاه آن ها ارتقا خواهد یافت.
بذرپاش روابط عمومی ها را یاوران وزارت راه و شهرسازی برای انعکاس اقدامات در استان ها با استفاده از ابزارهای به روز دانست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    13 + دوازده =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]