دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 4673 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸ |
ارسال به دوستان
پ

در فروردین ماه سال‌جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است.

پایگاه خبری صنعت لجستیک؛ سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه سال‌جاری ۳۴۶ هزار تن کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده است ، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جهش چشمگیری ۲۵۳ درصد دارد.

وی درباره تردد ناوگان در پایانه مرزی پرویزخان گفت: طی ۱ ماهه فروردین ماه سال‌جاری ۱۲ هزار خودرو ناوگان حمل و نقل کالا جهت بارگیری کالای ترانزیتی وارد این پایانه مرزی شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۵۵ درصدی دارد.

کهریزی عنوان کرد: در فروردین ماه سال‌جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است.

کهریزی از پایانه مرزی پرویزخان به عنوان یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه توسعه صادرات نام برد و تصریح کرد: این مرز در توسعه روابط ایران و عراق نقش فراوانی داشته و بخش عمده‌ای از صادرات ایران به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    17 − شش =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]