دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 4325 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸ |
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راه‌آهن یزد از بارگیری و تخلیه ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار تن محمولات به وسیله ۱۵۰هزار دستگاه واگن در راه‌آهن یزد خبر داد.

پایگاه خبری صنعت لجستیک؛ حسین معصومی مدیرکل راه‌آهن یزد به عملکرد ۱۲ماهه اداره کل راه‌آهن یزد اشاره کرد و گفت: طی ۱۲ماهه سال گذشته مقدار ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار تن مواد معدنی و صنعتی از مبادی مهم بارگیری از جمله چادرملو، چغارت و گندله سازی اردکان بارگیری و تخلیه شد.

مدیرکل راه‌آهن یزد با اشاره به سهم ۲۶ درصدی این اداره کل در بارگیری کل کشور تصریح کرد: طی مدت مذکور، مقدار ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران(چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، معصومی خاطر نشان کرد: در عملکرد تناژ تخلیه نیز مقدار ۵ میلیون تن محمولات از قبیل آهن اسفنجی، سنگ آهن، بالاست، گندم، گوگرد خام، آهن آلات و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

مدیرکل راه‌آهن یزد با اشاره به جایگاه ویژه ناحیه یزد در ثبت تن کیلومتر بار خالص حمل شده در میان مناطق راه‌آهن کشور گفت: در تن کیلومتر بار خالص حمل شده نیز  مقدار ۵میلیارد و ۱۰۰ میلیون و در تن کیلومتر مبدا- مقصد نیز مقدار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن به ثبت رسید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    3 × چهار =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]