دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 3716 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ |
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه ریزی این سازمان برای اجرای پروژه های بزرگ بندری و دریایی در هرمزگان، گفت: علاوه بر انجام بازنگری طرح جامع بندر بزرگ مکران، مطالعات فتی و اقتصادی بندر جدید و استراتژیک لنگه نیز به پایان رسیده است.

پایگاه خبری صنعت لجستیک؛ علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تقدیر از رویکردهای توسعه ای استانداری هرمزگان در حوزه حمل و نقل دریایی ، اظهار داشت: با تلاش مجموعه بنادر و دریانوردی در استان هرمزگان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح توسعه ای و زیرساختی در دست انجام است که بخش عمده ای از آن ها شامل سرمایه گذاری بخش خصوصی است و عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: سیاست دولت سیزدهم در بحث دریا بیشتر فعالیت های مردم پایه بوده و بندر خمیر، لنگه، هرمز و نصب اسکله ها نمونه هایی از طرح های مردم محور است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، تمامی فعالیت های حوزه حمل و نقل دریایی اشتغال آفرین است و اثرگذاری قابل توجه اقتصادی دارد.

صفایی ادامه داد: پیرو دستور رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به جزیره هرمز و رونق معیشت مردم این جزیره، به همین منظور بندرگاه نخل ناخدا طراحی شد که درحال حاضر موج شکن و حوضچه آن آماده شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: بندر هرمز نیز با هماهنگی انجام شده از سوی استاندار استان هرمزگان برای واگذاری به سازمان بنادر، به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    8 − چهار =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]