دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 236 |
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ |
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از صدور ۱۲ فقره مجوز احداث اولیه و بهره‌برداری تأسیسات ساحلی و دریایی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت لجستیک (لجستیک نیوز) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زیرساخت‌های لازم به‌منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای مختلف صنعت دریانوردی به‌ویژه در صنایع کشتی‌سازی خوزستان (در بنادر استان) ایجاد شده است.

او با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب برای توسعه صنعت دریانوردی در بنادر امام، شادگان، آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروندکنار و سجافی گفت: «طول سواحل استان خوزستان هزار و ۱۸۶ کیلومتر است که ظرفیتی مطلوب برای ایجاد کسب‌و‌کارهای مرتبط با این صنعت است.

آقایی ادامه داد: با هدف اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر همه فعالیت‌ها در سواحل و به‌منظور ساماندهی و مدیریت سواحل خوزستان همچنین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ایفای نقش مؤثر در ایجاد و گسترش فرصت‌های اشتغال پایدار، در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۲ فقره مجوز موافقت اولیه احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی با کاربری‌های مختلف صادر شد.

او یادآور شد: پس از بررسی و تائید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان ۹ فقره مجوز در محدوده نظارتی بندر امام و ۳ فقره در محدوده نظارتی بنادر خرمشهر و آبادان توسط سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    دو × 4 =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]