دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 158 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ |
۰
1
ارسال به دوستان
پ

یکی از رایج‌ترین دلایل تماس‌های مشتریان با مرکز تماس این است که مسافر از کیفیت خدمات و امکانات اتوبوس راضی نبوده و یا یک تخلف را مشاده کرده که در نهایت، باعث شده تجربه خوبی از سفر نداشته باشد. در چنین شرایطی می توان با مراجعه به سامانه ۱۴۱ شکایات خود را ثبت نمایید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت لجستیک (لجستیک نیوز)، استفاده از وسایل حمل و نقل برای جابجایی همه افراد بین نقاط شهری و یا بین شهری یک امر رایج و عمومی است. بسیاری از قشرهای مختلف از دانش آموزان از دانشجویان گرفته تا کارمندان و … برای جابجایی دسته جمعی خود و یا حتی جهت برگزاری اردو یا مسافرت کاری و تفریحی به وسایل حمل و نقل عمومی احتیاج دارند.

بیشتر شکایاتی که از اتوبوس ها توسط مردم مطرح می شود مربوط به ناوگان حمل و نقل اتوبوس های بین شهری است. اگر در حین سفر شما یا قبل از آغاز سفر مشکلی مرتبط با اتوبوس یا خدمات و کارکنان آن برای شما پیش آمد، کافیست شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مطرح و پیگیری کنید.

مسافران در صورت برخورد با هر یک از موارد مطرح شده در بالا می‌ توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را مطرح کنند، توجه داشته باشید که جهت رسیدگی به شکایت نیازمند اطلاعاتی از جمله کد ملی، شماره پلاک خودرو، نام شرکت مسافربری، شماره بلیط اتوبوس ، تاریخ سفر، مبدا و مقص

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پايگاه خبري صنعت لجستيك – لجستيك نيوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    یک × 2 =

    [contact-form-7 id="86a5a64" title="فرم تماس 1"]